matte b(ajs)

nu sitter jag jenny fia & matilda ute i solen. vi har matte just nu, jag har ingen aning om vad det är vi ska göra :) men det löser sig alltid, sen har vi lunch, kokoskyckling med ris, jag hoppas att det är gott för jag är så hungrig att jag håller på att spy! sen ska jag, Matilda, Gullu & Sandra göra våran dans, håll tummarna för oss! :D
sen är det teckenspråk och sen kanske jag ska leka med Pernilla, hann ju inte träffa henne igår så vi ska försöka sola lite.
behöver lite färg tills sommaren! och jag vill ha sommar nu btw.. :D
nej nu ska jag koncentrera mig och njuta av solen, hörs sen gullungar :)   CIAO!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Matte B är så himla svårt :S..jag kunde knappt klara matte A :O

2010-05-11 @ 11:17:34
URL: http://tokigamasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0