migrän

jaaaa, guess what? min migrän som jag skrev om igår, den är kvar. tre gånger så värre. jag dööööör!
Vaknade vid tre inatt och hade ingen känsel i vänstersida av kroppen, och mitt huvud höll verkligen på att sprängas, jag trodde seriöst att jag skulle dö.
Men nu har jag iallafall fått i mig lite kräm till frukost, tagit två huvudvärkstabletter, dom hjälper ingenting.
Funderar på om man ska gå in på vårdguiden och kolla vad det är, eftersom att det är något mer än bara migrän, det strålar ju ner på högra sidan av kroppen, alltså usch jag hatar sånt här!
och även hur mycket jag än sover så blir jag bara tröttare.
fan jag har inte tid att bli sjuk just nu!
Nej nu ska jag sluta gnälla och fortsätta att underhålla mig med Scrubs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0