pärlor

jag bara hatar det här! jag hatar att så fort jag haft en "uppe-period" så kommer en gigantisk nere-period, jag saknar allt som jag har haft, allt som jag missat och jag ångrar att jag inte gjort allting annorlunda..
jag hatar denna ångest och alla tankar, varför kan jag inte bara få vara en såndär som kan släppa allting? och bara inte bry sig?
Jag tar alltid på mig skulden för allting och rabblar om och om igen i huvudet att tänk om jag gjort annorlunda, då kanske mitt liv varit annorlunda? jag menar, det är ju självklart att det hade varit annorlunda om jag inte gjort på samma sätt, det säger sig ju själv?
jag var stark en gång i tiden men sen smälte jag för helt fel person och sen dess har jag bara inte blivit mig själv efter det. och det kommer nog ta ett bra tag innan jag blir det också, och jag verkligen avskyr det.
jag vill bara spola tillbaka tiden, inte tillåtit mig själv att smälta så hade jag varit mig själv just nu. jag ångrar absolut ingenting, & jag vill inte ta tillbaka något som hänt, jag vill bara kanske gjort det lite annorlunda. inte låtit mig själv bli som jag blev.
nej vad less jag blir..


I JUST MISS YOU SOMETIMES THATS ALL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0