popexpressen

nu har Nicklas precis varit här och hämtat kattskrället som vi passat, så nu hoppas jag på att få sova en hel natt.
Han hade köpt med sig frukt till mig också så nu har jag gjort en stoor fruktsallad med chockladglass, mumsigt!
ska försöka rensa tankarna lite för det snurrar som renarama popexpressen i mitt huvud, hat, kärlek, saknad, skuld, svek, irritation osv..
för jag vet helt ärligt inte hur man kan tänka när man gör som dig? du sårar alla i din omgivning som bryr sig om dig, hur man kan vara så himla nonchalant och strunta i precis allt som kan ha en hjälpande effekt.
Jag tror helt ärligt att alla bara sitter och räknar dagar och inväntar samtalet som ger oss beskeded att du bara inte finns längre. Och just nu avskyr jag dig och hatar det du gör, jag hatar det så mycket att det kryper i hela kroppen.
Alla som ställer upp för dig och alltid finns här, är det här tacken alla får tillbaka?
en otacksam förstörd människa som ingen känner igen?
vart tog den gulliga, posetiva personen vägen?
vad man än gör så räcker det aldrig till, det finns alltid nya anledningar..

- we are only counting the days

Kommentarer
Postat av: MLI

heey snygging!! :D Hur e de ? <3

2010-05-19 @ 14:24:46
URL: http://drygaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0