rua

godmorgon på er!
nu har jag precis vaknat, eller har knappt sovit inatt.
Igår va jag alldeles för lat för att åka hem till Lukas, så det blev märker/motorväg & stadskörning med mamma istället när vi skulle hämta Eric. när jag kom hem gick jag och la mig i sängen och kollade film, lyckades somna men vaknade igen vid halv fyra och kunde inte somna om, slog på G - som i Gemenskap och kollade på den tills halv fem, somnade, vaknade fem, somnade sex och vaknade elva. yes jag är fit for fight! ligger i min säng och försöker slå Olivias rekord på robot unicorn attack, det går inge bra :(
idag är det daaaans också! i can't wait!

Kommentarer
Postat av: OLIVIA

lilla snuttepullan, det kommer du inte kunna klara. I'm the master, bara att inse... :D hahah

Men när jag sover ho dig nästa vecka så kan jag hjälpa dig ;) ;) ;) <3

2010-05-14 @ 12:30:39
URL: http://livetsommajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0