svenskt vår (sommar) väder

hallå där på er alla ute i blåsten! bara jag som hatar vädret? don't think so. jag är iallafall galet glad att jag inte fixade håret imorse :)
Nu sitter jag iallafall hemma hos Idah med hela familjen och pillan, vi kollar så ska det låta och jag ska nog snart poppa popcorn jag börjar bli lite små hungrig ;D

dansen gick iallafall as bra! vi hade en liten quiz i början, gick galant! sen körde vi massa popping, locking & foundations. hur kul som helst! nu är det bara att sitta och vakta hemsidan så jag får lite info om det kommande Campet som ska vara, ska försöka dra med mig tullan på campet också, det kan ju inte bli ett bättre camp än om min älskade underbara Tullis är med :)

nej nu ska jag fortsätta att vara social och sen bär det av till Tyresö :)

hoppas ni får en underbar kväll för det kommer jag säkert få :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0