tomt, jag hatar tankar

jag verkligen hatar mitt huvud och mina tankar.. Varför ska jag ta allting helt fel och intala mig helt fel grejer? det är inte bara en gång utan nästan varje gång. det går mig på nerverna och även fast jag inte vill så blir det fel mest hela tiden.
jag skulle vilja vrida tillbaka klockan, göra om allting och göra allting bättre än vad jag gjort.
bara få den där chansen igen, okej jag ska inte direkt dö imorgon, chansen kanske kommer närsomhelst. när jag slutar intala mig fel grejer hela tiden, vi får hoppas på det. hatet är ju inte kvar, och allting kanske blir som jag vill en dag, med tanke på omständigheterna så kanske det bara är bra om det tar tid, tiden läker alla sår osvosv, eller hur är det man säger?
så jag antar att jag bara får vänta ut allting, känslan i magen säger att något kommer gå riktigt snett snart, men såna hemska tankar vill jag helst inte tänka.
Man får ta var dag som den kommer och jag följer Dannis råd, KÄMPA TILLS DU VINNER
men just nu känns det bara som om allting snart kommer bli för mycket.
nej nu ska det bli slut på detta förvirrande tråkiga inlägg, jag ska ta min snurriga skalle och gå och lägga mig, en morgondag väntar som förmodligen är full med överraskningar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0