van wilder

jag är så jäääääääävla trött!
gårdagen var kul, jag och niklas kollade på "wolfman" som jag skrev innan, en påminnelse till er alla igen, se den inte! varenda varg såg ut som chewbacca (stavning?). Vi fick turen att hämta en lite för överförfriskad Olivia vid bussen runt halv två, sen blev det ett besök på toa med simglasögon och massa vatten, sen slocknade min pärla väldans fort!
Jag hade lovat killarna att kolla på någon ufc match vid fyra med dom, jag höll mig vaken till halvfyra och sen slocknade jag i soffan, det tog inte lång tid innan Niklas och Lukas somnade dom med, Niklas storebror fick sitta och kolla på matchen helt ensam, stackarn!
Jag vaknade utav att Niklas började röra sig och att jag hade så jävla ont i mitt högra ben, jag lovar att Niklas hade legat på det, då var klockan åtta. piggt?
han gick hem och jag förflyttade mig till en säng och sov tills halv tolv.
Fick upp Olivia och dom och sen gick vi för att äta pizza, sen gick vi hem till Lukas igen och kollade på "van wilder freshman year", delt ok film, myyyycket bättre än wolfman.
Sen vid fem började jag åka hem och nu ligger jag här, ska försöka plugga lite eftersom att betygen sätts på onsdag, taggggaaaaaaa!

hähä, världens tråkigaste, omotiverade och onödigaste inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0