världens bästa kaveri <3

Nu har jag typ precis kommit innanför dörren, eller ja, ett litet tag sen.
Natten spenderades hemma hos Olivia med henne och lukas, LAGGEN PUSSAS! eheheh intern humor.
vi började kolla på Wolfman men som vanligt så somnade typ alla, Lukas va tjock hela natten och snodde allt täcke så jag höll på att frysa rumpan av mig, menmen.. :)
Skoldagen gick strålande, men vädret suuuger! någon som är med på att bojkotta vädret? Jag lämnade in min teckenspråksfilm fast man egentligen inte fick för det var försent, men lite charm löser allt :) Sen skulle jag & Olivia åka till brandbergen centrum och sola, vi skulle bara förbi hos Lukas i någon minut för att slita med han dit, det slutade med att vi åt upp hela Lukas chipspåse & halva hans chokladkaka och vi va där i över en timme men fick ändå åka ensamma och sola, Efter solningen blev det donken och sen åkte jag hem! nu ska jag ta tag i min idrottsuppgift och försöka göra den innan desperate börjar. kanske skriver mera seeeeen :) !


klockan är halv elva, klä av dig

Kommentarer
Postat av: Olivia

kan.. inte.. håller upp dörreeeen....



heheee

2010-05-25 @ 21:59:27
URL: http://livetsommajs.blogg.se/
Postat av: Olivia

kan.. inte.. håller upp dörreeeen....



heheee

2010-05-25 @ 22:00:12
URL: http://livetsommajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0