baby lets go

För det första måste jag bara få säga att jag sitter och lyssnar på Love the way you lie remixen, just love it!
Har även lyssnat på några Maddi Jane låtar på youtube, har ni hört henne? Om ni inte har det än så måste ni gå in på youtube och lyssna på henne, hon är helt sjukt duktig på att sjunga!
Jag va tydligen också jätte duktig på att sjunga när jag va liten, men tro mig.. Det har verkligen gått över ;)
Så nu sitter jag och peppar till inför Greys som börjar om sju minuter, iofs så har jag inte sett de senaste avsnitten eftersom att jag jobbat. menmen. :)
Och juste, måste bara få klaga lite. JAG VILL DANSA NU!!! NUNUNUNUNUNUNUNUNU! jag orkar inte vänta tills nästa termin, jag vill stå där i studion med alla underbara danslärare NU! lära mig alla coola danser som bara dom kan och bara få känna att jag gör nå bra mot min kropp, bygga lite muskler, få svettas lite eftersom att vattengympan gick åt pipsvängen idag.. ha en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: j o a a n s s o n 's ♥

snygg blogg! :D



svar: kul att du är med i Dagens blogg, den avslutas kl 22.00 ikväll! Du får spamma vettu ;)

2010-11-10 @ 21:06:14
URL: http://johaanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0