Bromance

Godmorgon på er mina kära, allt bra idag?
Nu sitter jag i skolan, morgonen började med engelska vid åtta. Vi hade våran lärarkanidat Frank, det var rätt så roligt. Han är waaaay better än Sune!
Nu har jag någon annan lektion med Jenny, vet inte rikigt vilken. hungirg är jag iallafall. Och nu ska jag plugga körkortsteori, kul va?
Så nu ska jag sätta igång, tänkte bara lämna ett litet levnadstecken, skönt att inte vädret är lika illa idag va?
och juste jag sa upp mig igår, creeeeepy! så nu är jag en arbetssökande Linda! :) fun ey?

Kommentarer
Postat av: Laila

haha vilken tur då =) blev ansiktsmasken bra gumman?:)

2010-11-25 @ 09:51:11
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0