but you might crash and spend the night?

Hela min dag har varit fullspäckad, va ju som sagt på Saco mässan och jag har bestämt mig vad jag ska göra efter studenten, någon som kan försöka sig på en gissning? Nä jag antog det. men jag ska.... BAMBAMBAMBAMMMMM wait for it...... åka till USA och vara au pair i ett år minst, fatta vad kul? Ny kultur, slippe sverige, få pengar för att passa barn och glassa runt i USA. hur soft låter inte det? Jag hade allt som behövdes så imorgon ska jag fan söka, detta är en dröm som jag velat förverkliga jättelänge. Jag började fundera starkt på det när jag va på språkresa i Jersey sommarlovet mellan nian och ettan, värdfamiljen som jag bodde hos hade två barn, men dom är tyvärr för gamla för att behöva en au pair nu, annars hade jag lätt åkt dit! men åh, jag vill lägga upp min profil nununu, få kontakt med en familj nununu, dra nununuNU! Sen tog jag även ett till beslut idag, men det tänker jag inte gå ut med här. Folk i nynäs och i min omgivning lär märka snart vad det är, jag måste bara ha en stadig grund att stå på och sen gäller det..
Sen åkte jag till Haninge med mina tjejer, vi åt och mös runt lite bara, sen vidare till nynäs för att gå på lite ärenden hos tatuerare (nej jag har inte bokat min än, verkar smartare att vänta tills efter jul då jag har massa julklappar som ska köpas och räkningar som ska betalas..)
Sen gick jag iväg och jobbade, jag och mitt "kontaktbarn" åt kinamat och kollade på den nya Harry Potter filmen, den var faktiskt jätte bra! jag hade trott att det skulle bli en 2 och en halv timmes sovstund, men icke sa nicke!
Sen efter det gick jag hem till Jimmie för att vänta på bussen, fast jimmie va inte hemma. Så underhöll mig med Andy och Adam, vi kollade film och softade. Nu ska jag sova, imorgon ska jag köra in till stan och fira en släkting, sen hoppas jag på att jag får stå och skaka rumpan inne i stan till Alex Moreno, men vi får se hur det blir med det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0