carry on

Halloooo alla glada! allt bra?
Men mig är det finfint, surt bara att ända dagen vi har det lagom varmt så ska det regna, typical..
Imorse hade jag sociologi, vi pratade om lag & straff typ. Det var asnice eftersom att jag gillar såna olika frågor och diskussioner, så nu ska vi göra ett arbete om det. kommer bli tiptop!
Juste blev ingen uppdatering igår, först va jag i ishallen och sen åkte jag för att träffa Niklas, det va mysigt och innehöll massa körkorts plugg. När jag kom hem deckade jag i sängen direkt. Nu sitter jag på min lektion, vet inte riktigt om det är pedagogiskt ledarskap eller psykosocialt arbete, hehe. APU uppgiften ska jag göra iallafall, det går mindre bra.
om 18 minuter har vi lunch och det är tur för jag är så jävla hungrig! Så då ska jag och olivia smita hem till henne och Lukas och äta pannkakor, GOTT!
Sen efter skolan så ska jag jobba och sen direkt efter jobbet så ska jag iväg på roligheter, vi får se hur länge jag orkar hålla mig vaken. Men under tiden jag är vaken ska jag iallafall köra all in. oh yes i will!
Men nu ska jag fokusera på att få något gjort, hehe. Vi hörs senare. PUSS
jag och min finfina (aik)kusin. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0