DJURGÅRDEN

tredje torsken på övertid, känns riktigt surt, Vi spelade bra, riktigt bra! HV drog på sig massa utvisningar och då fick vi massa chanser, tyvärr så gick det inte, två bortdömda mål för ingenting! Jag fattar ingenting, synd att ingen träffade domaren i huvudet med den där pennan, eller nej. Med en sten. Äckliga domarjävel!
första målet, spark in i mål, hell no! ingen spark, han blir puttad och pucken glider längst hans ben, och han faller, snälla visa vart sparken är någonstans?
Mål nummer två, holmqvist (?) kommer, pucken åker in i målgården och efter det blir han inputtad, domaren blåser, SITTER PIPAN FAST I HANS HALS ELLER? annars skulle jag med glädje sätta fast den där....
jag tror inte ens han vet själv varför han blåste för. målburen flyttade på sig? Ja jag vet inte, en poäng blev det iallafall, nu måste vi kämpa. för allt vi äger och har! men oavsett hur det än går, så är det föralltid djurgården, inga tvivel!
men nu ska jag ta min ilska och gå och lägga mig, ska försöka somna tidigt, somnat runt tre varje natt nu, vaknat vid fem, legat vaken tills sex och sen somnat igen, sick broshan! så idag ska jag försöka sova, riktigt tidigt!
så vi får höras imorgon, då det är en stor dag. BIGLOVE



Kommentarer
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2010/november/tavling-1.html#comment



Sista chansen att vara med i tävlingen där ALLA vinner något :D

2010-11-30 @ 23:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0