feels like a long time coming

Dagen har verkligen flytit på i bra tempo, hade typ en riktig lektion. På svenskan låg vi och försökte läsa boken som skulle varit klar idag, den är dålig. föräldrarna har bara sex, super, bråkar och slåss. Döttrarna mest bara pratar om grejer som små barn inte ska ha någon aning om. funderar på att hitta en riktigt bra sammanfattning på boken på nätet och läsa den istället, får man vara så ful?
Efter skolan åkte jag till ishallen för att hämta min kalender och sen fastnade jag där en stund. men sen kom pappa och hämtade mig och vi va ute och körde i lite mer än en timme, bättra på självförtroendet lite nu när all halka kommer. Sånt måste göras med tanke på att jag kanske har lappen inom en snar framtid.
Sen när jag kom hem så poppade jag popcorn och nu har jag precis kollat klart på ung & bortskämd, det är ju bara för jävla bra! Tim-joel gift dig med mig?
Så nu ska jag plugga lite och sen tänka över ett beslut som kommer fattas snart, imorgon är dagen helt full. vi får höras då helt enkelt. lateroooo
underbara älskade djurgården, oavsett!

Kommentarer
Postat av: Ida

härlig bild :D djurgården är bäst :D

2010-11-23 @ 22:17:03
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0