hej, mitt slaskland

Dagen har gått bra, även fast det varit segt med det tråkiga vädret. Eller det är helt okej om det inte hade varit så blött och blåsigt, det är jätte mysigt om man sitter inne, men när man ska ut, oh nooo!
Så nu ska jag vänta på att mamma kommer och hämtar mig och sen ska jag hem, japp ni hörde rätt, jag ska hem direkt efter skolan, för första gången på jag vet inte hur länge.. men så äre. Ikväll ska jag försöka fixa på mitt rum och mysa i min stora säng med popcorn & cola. mumsigt.
nej nu ska jag fortsätta med att försöka få med Therese på vattengympa på onsdag, jag måste börja röra på mig. hihi. :-) Eller har ni några bra träningstips?



"hej Bruuuus"


Kommentarer
Postat av: Maxagathe

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2011-01-11 @ 11:40:50
URL: http://maxagathe.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0