i love our sex after the partys.

Nu har nästan hela dagen gått och jag har verkligen inte gjort något vettigt.. Så himla dumt, eller jo jag har dammsugit. Skulle egentligen behövt städa mitt rum, det ser så jävla illa ut att jag inte ens tänker ta en bild på det och lägga ut..
Men nu ska jag poppa popcorn och dricka cola, det får man göra såhär dagen efter.
Sen ska jag slänga på någon soft film och bara dega, idag ska jag försöka sova tidigt, måste vara utvilad imorgon, skola, körlektion och jobb. fun.. jag längtar tills jag jobbat mina pass och kan vara lite ledig någon gång. Note to self : Ring Linda P på Komunen. & lämna Nicklas nyckel.
Nej nu ska jag mysa ner mig i min stora ensamma säng, slänger kanske upp bilderna ifrån gårdagen om jag har lust. Pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0