Levande Begravd.

Halloj! Nu har jag precis kommit hem, jag har varit nere i nynäs och träffat min goa vän Jimmie, vi åt pizza och hyrde sen film som vi kollade på, det fick bli Beck - levande Begravd, den va grym!
Sen spelade dom bilspel och jag satt i min bubbla och bara satt, jag vill verkligen att denna dagen ska ta slut! Alla mina tankar går till dig idag Adam.
Nu kollar jag på Parlamentet och ska snart lägga mig, min kropp är helt mörbultad, känner mig sönderslagen. min käke gör ont och är öm (tack Sofia?!), träningsvärk ööööverallt och mitt huvud hänger inte med. men det va lätt värt det! Mina tjejer är det finaste som finns!
Imorgon har jag sovmorgon till 10 så det är skönt, men tror att det blir sen läggning och tidig uppgång för att göra klart allt plugg. Det är verkligen hur mycket som helst just nu.. menmen :)
bjuder på en smexig bild... ;)

Kommentarer
Postat av: eric

nej hittade den på youtube<3

2010-11-14 @ 21:29:39
URL: http://ericstylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0