make it go away

Nuuu mina kära läsare, är jag helt klar, jag har fixat väska och allting. men ändå inte löst problemet hur allting ska få plats i väskan, väskan är typ som ett kuvert, fast inte lika högt.. Hm, menmen. det löser sig alltid på något sätt.
Fixat skjuts hem inatt har jag också gjort och försökt att få någon sorts ordning på mitt hår, det går inte. jag hatar mitt hår, hatar att klippa mig. menmen, fia älskar att pilla och styla människor så jag får ge henne fria händer när vi kommer till Sandra. hehe.
Ne nu tycker jag att klockan kan gå mycket mycket fortare så jag får träffa mina absoluta favorit tjejer snaaart! Hungrig börjar jag bli också.. Ne nu ska jag dricka cola, vi hörs när vi hörs. man vet aldrig vart kvällen slutar. LATERO
här är en bild på den allra snyggaste nyblivnaste artonåringen, nu kör vi!!! LOVEYOU

Kommentarer
Postat av: Sasha

Haha, man ångrar sig alltid lika mycket när bilder börjar komma upp från kvällar/nätter :)



Jobbigt att vara hungrig, hoppas du får i dig lite mat snart så :)

2010-11-13 @ 17:20:41
URL: http://sashas.se
Postat av: flciksi

Tack för igår babe! Du är skön och jag gillare!

Jag <3 Dig

2010-11-14 @ 11:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0