now im feeling so fly like i G6

tjolahopp mitt i natten mina trögna läsare! Jag kom nyss hem, eller näe. jag vet inte riktigt vad klockan va när jag kom hem, skit samma. kvällen har varit niiice. haft så jävla kul. Träffa t massa gamla vänner och spelat massa olika spel och bara mys t.
Det har varit awesome. imorgon ska jag jobba, det är inte helt ooooookkkkkkk!
Jag ville ha sovsällspak inatt men så blidde det inte, dags att sluta skriva då jag knappt själv fattar vad jag menar, men höhöhöhöhööh!
och juste, nu är det spikat. på tisdag kliver jag in i tatuerings studion och bokar min tatuering, ett fint & stolt dif märke ska det bli! jag skiter i vad ni säger. för för mig är ett djurgårds märke allt, det är det vackraste som finns och det enda lag som finns. jag själv tycker att det är lika opersonligt med massa små textbitar på kroppen som vissa kan tycka med ett dif märke. så F you. jag kööör! man lever bara en gång och jag vill ge en liten del utav min kropp till dif. höhöh. soft. nu deckm0de. hare bäst så hörs vi imorgon! PUSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0