skankin' rave

Gårdagen va AWESOME! kvällen började med middag hemma hos fias syster med Fia, vi drack vin och satt och pratade om allt och inget. Sen vid nio kom Matilda dit och sen drog vi oss emot stan, vi fick förtur i kön och gick förbi 40 pers + Amir, ni vet gaybloggen? Han fick köa ett bra tag sen, hähä!
Kvällen va helt grym! den avslutades med donken och sen sov vi alla tre i Marias säng, somnade väl runt halv sex - sex.
Vaknade med mina fina tjejer breve mig, vi gick och åt pizza och sen slappade vi hemma i soffan med col, chips och filmen Ghost. Helmysig dag!
Nu sitter jag hemma hos Sandra och vi fixar oss. Ikväll ska vi till Storpub, nu ska jag fixa mitt hår och sen bär det iväg, vi hörs när vi hörs!

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

najs grattis! festade lite ja me :P vad händer denna söndag? :)

2010-11-28 @ 13:35:10
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0