SPÅRASPÅRA EHEH!

Alltså jag skulle vilja skriva ett meterlångt inlägg om kryssningen, men jag får bara ta det ytligaste just nu eftersom att jag ska upp halv åtta imorgon och jobba, sooooft! Vi kom dit, letade upp Sandra & Chribba och alla, efter det tog vi en öl på något ställe där i väntan på taxfreen, vi handlade allt som behöbdes inför kvällen och sen började vi fixa oss, det va förfest i Chribba o grabbarnas hytt, najsnajs. Sen bar det ut på dansgolvet, satan vad jag har ont i min vänstra vad, måste sträckt den. Men iallafall, jag spårade hela natten tror jag som senare avslutades med att kolla på när vi började lägga till i Finland vid sex halv sju? Upp vid halv elva för att käka Bufé men tji fick jag, Sandra och dom gick och käkade utan mig så då chillade jag vidare hos Chribba och dom eftersom att Malin ville sova, vi började småfesta igen eftersom vi inte va säkra på att man fick ta med något i land, Sen körde vi några rundor i baren och några rundor på dansgolvet innan det va dags att packa ihop och gå i land, surt! jag har haft det så jävla kul! När vi kommit till Nynäs blev det pizza på ph såklart, vart annars? Mina planer gick i spillror så jag drog hem och nu sitter jag här, snurrig och glad. Nu ska jag sova för imorgon är det jobb som gäller. kill me!










VART FAN ÄR ADRIAN?!

Kommentarer
Postat av: sandra louriééééééé

VART FAN E ADRIAAAAAN!?!?!?!

2010-11-06 @ 15:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0