tonight we did it hard.

GODMORGON (eller kväll, eller natt, eller tidig morgon i dont really give a fuck... :D ) Nu har jag precis kommit hem, kvällen var AWESOME! jag har lite problem med stavningen så detta inlägga kommer ta en halv timme att skriva, hohohoho... :D
Men SAndra bjöd på godmat, jag stod för god dricka till mig själv och hon bjöd också på ett sjuhelvetes sällskap, jävlar vad kul jag har haft! Vi drog till entourage, kom in gratis, gick förbi alla i kön, skaka rumpan med hugo Rosas och stötte på Rosanna, som btw va as bitchig? eller vad jag tyckte iallafall.
Mina tjejer är helt kävla amazing, kan inte ens förklara i ord hur mycket jag älskar dom...!!!!!!
Även fat det varit struligheter under kbällen så har jag haft as kul :D
Vid kvart över tre kom en snäll liten Johan och hämtade oss inne i stan och sen bar det ibäg hem. nu ligger jag i min säng och är mäkta hungrig men vill inte väcka mi familia, alla måste sova eftersom att jag håller dom uppe hela nätterna. HAHA! ne stackarna, jag förstår inte hur dom står ut med mig, om jag vore dom hade jag kastat ut mig för länge sen. you know i love you guys!
men iallafall, nu ska jag sova bort min hunger och när jag vaknar kommer jag inse vilken dag det är och det vill jag inte. Helst av allt vill jag bara sova över hela dagen imorgon. men det går ju inte. jag älskar dig adam, <3
så nu äre sleeeeeptime! Nästa helg kör vi igen. LATEROOOOOOOOOOOOO
slänger upp två dräggbilder (dom ser likadana ut men vad gör det om hundra år?) som jag kommer ångra imorgon, men jag mpste visa hur fin Sandra gjorde mig. LOVE!






Kommentarer
Postat av: Sasha

Verkar som du hade en väldigt rolig natt :D



2010-11-14 @ 12:04:31
URL: http://sashas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0