ÅH EN SÅDAN HÄRLIG DAG!!!!!!

fullspäckad dag, praktik till tre som vanligt, jag gillareeee! Sen efter det va det bara till att möta upp David i centrum och rusa till tåget, vi drog in till stan och strosade runt lite och jag handlade lite smågrejer inför helgen och så åt vi. Sen när vi va mätta & belåtna bar det iväg till Hovet för att se vårat älskade djurgården spöa Linköping!
alltså ååååh, jag lever för hockey. mitt underbara djurgården. Snart kommer min kärlek till er visas stolt på min kropp. (haha gay?)
men de va soft, nu har jag precis kommit hem och ska lägga mig för att vakna utvilad inför min sista dag på praktiken. uuuusch, vet inte riktigt vad jag ska göra. men har iallafall fått många som uppmuntrat mig till att söka jobb där sen, alla säger att dom är jätte nöjda med mig så jag är riktigt glad!
På onsdag bär det av på kryssning också. chill!
Och sen idag har jag bokat en liten rulig & välbehövd grej i December, men det håller jag för mig själv tills dess.
Imorgon bär det kanske av till Sigtuna, dök upp ett frestande andra alternativ så vi får se vart jag hamnar ;) men nu bedtime. hugs n' kisses.





Kommentarer
Postat av: Hallvardmarlene

Great site. Keep doing.

2010-12-21 @ 16:26:14
URL: http://hallvardmarlene.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0