Bottoms up

Alltså vilken underbar dag jag har haft!
praktiken går fortfarande heeelt underbart, och nu är det bara två dagar kvar. KROKODILTÅRAR!
Och idag när jag va rastvakt så kom jag på hur himla fin hösten faktiskt är. Idag va en typisk dag när man skulle kunna sitta ute i flera timmar och bara mysa, så det va precis vad jag gjorde, jag tog tillfället i akt och spelade fotboll med mina grabbar och sen myste jag bara med alla fina barn. alltså, dom är verkligen MINA barn!
Efter praktiken va det jobb som gällde, och inte ens det kunde förstöra mitt strålande humör, idag har verkligen ingenting kunnat förstöra det.
Men nu har jag kommit hem och nynäs torska, go figure? och nu är det sleepmode, imorgon är det praktik och mys med Malin om hon är frisk dvs. Sen på fredag ska jag till sigtuna & tjilla lite. men det håller jag hemligt.
Nu ska jag sova, pooooooooss.
dissad för en hamster.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0