Everybody hurts.

Nu har Hoffe precis åkt hem, vi har ätit en gryyymt god middag som jag lagade! sen har vi bara legat i soffan och pratat om precis allt och ingenting, jag har inte insett förns nu hur mycket jag saknat denna mannen. Sen måste jag bara få säga att alla mina tankar & all min kärlek går ut till han och hans familj, dom kan inte ha det lätt. Men om jag förstått det rätt är deras familj en fighter familj, så dom kommerk klara det, det är jag helt säker på!
Det har varit skänt att ha han här och bara fått rensa tankarna lite, han är verkligen en hyvens kille! en sån som han borde alla få ha.
Fast när man sitter och pratar om allt och ingenting väcks massor av minnen & känslor, och allt är inte posetivt, så nu är jag lite nere men det ska jag fixa genom att ta hand om disken, göra matlådor av maten som blev över och sen gosa ner mig och kolla dh i min stora säng, sova tidigt blir det också, imorgon står praktik & jobb på schemat.
Juste jag fick jättejätte mycket beröm på min praktikplats idag också, Marie sa ord som verkligen fastnade på hjärtat, typ som att dom tog mig som en personal och att dom absolut inte ville att jag skulle sluta, att jag tog ansvar och kunde dirigera barnen och verkligen bara passade in där. Och att man såg att jag verkligen brann för det jag gjorde. Så nu förstår ni varför jag kommer fälla krokodil tårar min sista dag på praktiken, buhu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0