give me some more

Godmorgon, underbara, härliga, älskade sovmorgon! Jag kommer inte ens ihåg sist jag hade en hel ledig dag sist, lite skrämmande. Inte konstigt att min kropp mår som den mår.. Men iallafall, idag har jag vaknat till och från, först vaknade jag vid halv nio. Då trodde jag att jag skulle dööööö, på riktigt! Somnade inte förns tre nånting igår natt eftersom att jag och Hampus hade ett lååångt samtal, väldans skönt. jag saknar den gubben!
Men sen somnade jag om och vaknade vid halv tolv, såååå skönt!
alltså jag tror inte folk förstått hur mycket jag egentligen jobbar och sliter, så det låter jätte töntigt för er att jag uppskattar sovmornar och sånt, men om man inte ens kommer ihåg sist man hade en hel ledig dag eller åt middag med sin familj. då uppskattar man verkligen sånt här!
Men iallafall, min lediga dag kommer förmodligen att spenderas i Huddinge där alaget har match. Eller jag hoppas verkligen det! Vore super mysigt, synd bara att jag måste ta mig till en bankomat i detta regnväder. inte alls nice.
Men nu ska jag sluta klaga och bjuda på en sköööön låt istället, och sen ska jag upp och äta frukost i en och en halv timme bara för att jag kan göra det idag! SOFT





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0