kryssning - ocheck!

tror ni jag är pissed of eller? här har jag gått och taggat till inför höstkryssningen och så nu är alla hytter bokade. )!"#%€!#"/!)€#?€=, ja typ så känner jag nu..
Men iallafall, praktiken gick grymt. som varje dag! jag älskarälskarälskarälskarälskar det ! Jobbet gick också bra, jag kommer sakna Elin nu när hon slutar..
Matchen har jag ingen aning om vad det blev, men nu sitter jag hemma och kollar på greys och ska sova när som helst. imorgon börjar jag halv tio och slutar fem och sen ska jag nog leka med jimmie. på lördag bär det av till karlstad, yaaay!
nej nu ska jag sussa. mina fötter dödar mig. tråkigt inlägg skrev jag också. lifes a bitch, get used to it :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0