Lost

åh min dag har varit underbar! jag älskar verkligen min praktik, idag blev det många skratt med både personal och barnen. fan, jag vill verkligen inte där ifrån! många krokodil tårar kommer fällas på fredag..
Men efter min praktik så åkte jag hem till Jimmie, han va iofs inte hemma så jag underhöll mig med Andy ett tag tills han kom, sen gick vi på någon föreställning på kulturskolan. De flesta var jätte duktiga där. :) Sen chillade vi bara hemma hos Jimmie, eller jag chillade med Andy & Adam eftersom att Jimmie och Bea var lika sociala som alltid, menmen. är man kär så är man :)
Nu ska jag hoppa i säng, imorgon väntar en fullspäckad dag, likaså på söndag hoppas jag :)
Så vi hörs när vi hörs. Lots of love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0