memories.

haha jag har suttit och kollat runt lite i min blogg, och jag säger bara herregud! ett inlägg som jag total fastnade för och kommer ihåg va ifrån när jag och mamma va i Spanien. Jag och min dåvarande pojkvän Joakim hade gjort slut bara en liten tid innan, och då skrev jag såhär : "Jag älskar allting med dig, jag älskar den ljusa rösten du får när du blir upprörd, älskar rynkorna runt din mun o näsa du fick när du kysste mig, älskar din lukt, älskar den oskyldiga rädda rösten du fick när du skulle övertala mig till något, älskar sättet du kollade på mig när du precis vaknat, älskar sättet du fick mig att må på, älskar att du va min,"
haha alltså förlåt, men lite kär? :) men iallafall, sånt är kulT.
nu har jag iallafall precis duschat, blev ingen träff med niklas så får jobba istället. KUUUUL.
iofs kommer det inte bli ett långt pass, och pengarna behövs. så nu ska jag försöka platta ut mitt kråkbo till hår och sen välja nå kläder, ni får ha en underbar fredagkväll allihopa! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0