säg bara till när, var & hur

Japp idag är jag sjuk, riktigt döende, påriktigt nu. hehe neee! min förkylning tog bara helt över igår när jag jobbade, Adam & Sofie måste trott att jag va dum i huvudet eller något. Så idag blir en hemma dag, plugga teori och sova massor, och dricka massa olika läskiga saker som kanske gör en frisk, för imorgon måste jag vara frisk. hell yeah! körlektion, praktik & alagasmatch. vem kan missa? egentligen så hatar jag att ligga hemma nu med, värsta som finns. Jag går miste om en hel dag men mina fina ungar.. shame on me!
Kanske ska slänga upp lite bilder på alla de kläder som jag köpte i Karlstad, men vi får se hur det blir med det ;)

Kommentarer
Postat av: maliin

jaaag vill se dina kläder du köpt ifrån karlstad! =DD så släng upp allt nu :D :p

<33

2010-10-13 @ 21:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0