time for computers? noooo

Nu har jag äntligen skaffat mig lite tid för att sitta vid datan, det är inte lätt att hitta såna tillfällen i mitt just nu kaotiska liv. det är verkligen massor just nu. Men de senaste dagarna har iallafall spenderats på praktiken, hemma hos Jimmie & i ishallen. Nynäs vann äntligen! på straffar, men ändå. nagelbitare.
Imorgon blev jag bedd att vara ledig så jag hann vila upp mig helt och inte riskera att bli ännu sjukare, det är surt. Jag vill vara på min praktikplats, jag älskar det! helt stört mycket.
men iallafall, imorgon ska jag åka till Haninge och träffa Niklas, prata lite och bara ja.. prata. På lördag ska jag till modell house och ta najsiga bilder på mig & sen blir det tjejkväll. söndagen består utav jobb ifrån 8.00 - 20.00, fett taggad.... anledningen till att jag skriver detta nu är för att det antagligen inte kommer finnas tid till det efter ikväll, jag måste lära mig blogga med min iPhone..
sämst chey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0