Trashin' the camp

Goooooodkväll alla mina glada!
Hur har eran dag varit? min har varit toppen, kom ut imorse och märkte att det faktiskt va varmt ute :) superskön dag! har bara gått och myst med alla underbara barnen hela dagen och tagit vara på all tid, höll på att börja störtböla när jag skulle gå hem, men ill be back! i promiseeeeee.
Efter praktiken drog jag iväg till Sigtuna och chillade lite och sen vidare hem till Jimmie, hämtade ut massa kläder som jag beställt och sen chillade vi med en film, och nu har jag kommit hem. Håller på att poppa popcorn och ska mysa ner framför en film, jag är ju ledig imorgon så jag ska försöka att sova riktigt länge, sen på kvällen kör vi all in! men nu ska jag vara social :) PUSSSS ♥
så taggad på att göra denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0