wrong in all the right ways

hallå i hågen! haha, jävlar vilken kväll igår alltså. SHIIIIIT!
det va all in hela kvällen, galet roligt. igår visade jag att jag va mammas dotter genom att dansa på bord, stolar, soffor, ja överallt. men jädrans vilken lyckad kväll!
Jag orkar inte förklara allt som hände utan slänger istället upp bilder när Jessica lagt upp dom :)
Imorse mådde jag iallafall som jag förtjänade, men det va bara att dra sig upp till ishallen för att jobba nhc - visby/Roma. Som tur va vann Nynäs så det va soft, i brist på tid på morgonen så fick jag tvätta håret i en kastrull på jobbet, haha! menmen, man lever bara en gång, varför ska man ens bry sig?
men nu ska jag försöka slagga, eller neeee. måste vara vaken tills jessica lagt upp alla bilder, måste hålla lite koll. igår kunde jag sett ut hur som helst, hahaha! Godnatt på er seriösa tråkmånsar!

Kommentarer
Postat av: M

Sööööt! <3

2010-11-01 @ 15:08:01
URL: http://miicez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0