youve been the only thing thats been right

AVSLUTA MENINGEN:
Jag har insett att jag är värdelös på att ta hand om mig själv
Jag lyssnar på Adams lista
Jag pratar för mycket om helt fel saker
Jag tycker om min familj!
Jag avskyr när folk är idioter
Min bästa vän är världens underbaraste

Min första vän hette Emma
Kärlek är en lek
När jag borstar tänderna sjunger & dansar jag
När jag lagar mat blir det nudlar eller billys

Jag tänder på olika

Det
sexigaste yrket är brandman eller byggare. dunno
Det är charmigt när killar kan visa känslor
Jag är rädd för kärlek & ormar
Den värsta känslan är när man är hjälplös
Den bästa känslan är när man är älskad

Jag är bäst på att förstöra allting
Jag är sämst på att sjunga

Om jag va ett djur skulle
jag vara död just nu? hehe
Om jag va en insekt skulle jag vara en mosad insekt

Om jag vore ett redskap skulle jag vara en toaborste
Jag kommer alltid att vara mammas förstfödde & storasyster
Det finaste som finns är
äkta vänskap

I sommar
har jag inte gjort ett skit känns det som
Sist jag grät var nyss
Jag kan laga billys, ravioli & nudlar
Jag kan inte sova eller sköta mig själv
När jag vill tänka så tänker jag på fel saker
När jag bakar så bakar jag
köpt kladdkaka
Min mobiltelefon är coooool
När jag vaknar på morgonen
vill jag somna om
Innan jag går och lägger mig tänker jag

Just nu tänker jag på hur jävla fel allting är

Bebisar är söta oftast.

Idag har jag
sett barn
Ikväll ska försöka sova

Jag vill verkligen
göra en stor jävla skillnad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0