14/9

Jag är inte sugen på att vara i skolan, mitt huvud är helt kaos och jag börjar bli sjuk. det är inge kul..
men iallafall, nu har vi psykologi, as nice! imorgon börjar jag tolv, kommer ändå inte ha någon lektion då eftersom att min klass ska paddla så funderar på att plugga hemifrån. Sen ska jag jobba vid fyra också, cash baby! hahahah i wish.
men iallafall, jag håller på att åka på en dunderförkylning och jag viiiill inte! har inte tid, måste köra bil, plugga, umgås med min man, jobba och bara hänga med.
jag har iallafall gjort halva min psykologi uppgift så det är ju alltid något posetivt.
Snart har vi idrott men jag struntade att ta med kläder eftersom att jag inte känner mig helt hundra, får göra något annat medans. nej nu är det dags för mig att koncentrera mig igen. Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0