as long as im laughin' with you

Jag fastnade totalt för låten som Adam visade idag, mamma hämtade mig iallafall hos jimmie vid tio. Så nu har jag precis sett klart änglagård och ska börja med min psykologi analys, inte det roligaste. men jag måstemåstemåstemåstemåste göra den tills på fredag, sociologin också! ska helst göra klart allt innan praktiken som börjar på måndag, FY BUBBLAN VAD JAG LÄNGTAR!! :)
Så nu ; plugg,
om en timme ; plugg
får förhoppningsvis några timmars sömn inatt, känner ändå att mitt humör är jättejätte dåligt, tårarna kommer vilken sekund och jag är bara jätte förvirrad och stressad, fanfanfan. härligt att bli utbränd innan skolan ens börjar på riktigt?
men ja, jag vågar inte somna. jag vågar inte vara vaken, jag vet inte vart jag ska ta vägen. jag hatar det här humöret och frustrationen.
nej, dags för plugg! ha en underbar nattssömn alla ni som kan få en :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0