Cause you're amazing

hejhopp! första praktik dagen avklarad, kickass i love it!
men iallafall, fick softaste schemat! 8 - 15.30 everyday, alltså seriöst, vad finns det att klaga på?!
jag har inte ens huvudvärk nu, vilket är väldigt konstigt eftersom att man inte är van med ljudnivån och stimmet, och ungarna har varit galna idag, alla måste haft någon anti dag eller något, men jag gillar de små liven skarpt iallafall!
Jag verkligen älskar dom! det här kommer bli de bästa fem veckorna!!!
imorgon kommer nog min man hit också, hoppas att han tar med sig mina kläder för jag har verkligen inga kläder här hemma, på fredag är det utgång som gäller också. mtfs vad nice det ska bli!
snart kommer mina kläder som jag beställt också hopas jag, då ska jag slänga upp bild på allt som jag beställt :)
men nuuu, CSI med familjen & sen sovdags, imorgon är det en ny dag med mina underbara fina små liv. ååååh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0