done!

Nu har jag och Fia gjort klart vårat Heroin missbruks arbete, vi känner oss galet duktiga! nu ska jag börja läsa på den andra sociologi läxan, sen kanske kolla på resten av "änglagård" om jag hinner, ska nämnligen ta fyra tåget hem med mina finfina vänner Erika & Jimmie, sen ska jag leka gaaaalet med Jimmie, va ett ganska bra tag sen. Måste även försöka att få någon att ta mitt pass i ishallen på söndag, jag känner att min kropp skulle behöva lite ledigt och en bra hockeymatch!
så om någon vänlig själ har lust att ställa upp på ett cafeteria pass på söndag mellan 12.30 - 20 ca?
nej nu är det dags att sätta lite fart, slänger upp en otroligt vacker (läs med ironi) bild på mig & Jimmie! :)

Kommentarer
Postat av: naliie

men marknadsför min blogg då haha :D så de kommer fler

2010-09-21 @ 19:09:01
URL: http://naliie.blogg.se/
Postat av: Chawo

Jätte sööt blogg du har :O<3

2010-09-21 @ 19:48:06
URL: http://chawo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0