dynamit

arbetspasset börjar alldeles snaaart lida mot sitt slut, endast någon timme kvar. SKÖNT!
snacka om att man är ringrostig efter att inte jobbat ensam på över ett halvår typ.. men iallafall, jag tycker att jag skött mig ganska bra faktiskt. Nu ska jag lassa in korv och allt annat som behövs i cafeterian så det finns imorgon när fin idus ska öppna. Sen på fredag är det jobb igen och sen i helgen är det folkrace, hur nice? as nice!
imorgon är det äventyr som gäller som jag skrev innan och GISSA om jag är laddad. fysatan. det ska rattas för fullt. :)
men innan äventyret hinner jag gå en halvdag i skolan. :)
juste, inatt när jag ska sova hemma så ska självklart mamma lämna in bilen i haninge imorgon vid sju, så antingen får jag vara i skolan vid sju eller så får jag åka kvart i sju hem ifrån. taggad? nepp! tror inte ens att skolan har öppnat så tidigt..
ännu en toppen planering av SL, antingen är jag i skolan halv åtta elle tjugo över. fan vad great!
slänger upp en najsig bild istället för att klaga :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0