good girl!

idag har jag samlat vuxenpoäng, efter våran första sociologi lektion (som btw verkar helt okej) så gick jag hem till min sovande man, båda var hungriga så jag ställde mig och gjorde mat :) efter det åkte vi till tåget och nu sitter vi hemma hos mig och ska precis kolla på Idol, jag älskar auditionsarna! det måste vara bland det roligaste som finns :D
mamma och pappa ska på Ozzy ikväll så vi har huset för oss själva, mysigt värre.
men kommer bli sova tidigt för våran del eftersom att det är skola, veckan är planerad nu. känns toppen.
imorgon är det jobb som gäller,
torsdag ikea med niklas och hans mamma
på fredag ska vi fira hans mamma som fyller år. så det är fullt upp hela veckan :)
men nu börjar idol, och jag har inge mer att skriva. blev ett jätte onödigt inlägg men ni får stå ut :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0