ishallen i mitt <3

Bilden får bevisa undefär hur taggad jag är på att jobba idag, plus att det ska vara smålags match, åååh jag som verkligen vill ligga hemma i min sköna stora varma säng just nu.
Menmen, cash is king baby!
Sen eftersom att alla sagt sina åsikter om SD som vågmästare så måste jag få säga mitt.
Jag tycker att alla diskussioner som håller på om det borde lägga ner, speciellt folk som diskuterar utan någon som helst aning om vad SD står för. Folk borde läsa på lite faktiskt innan dom börjar diskutera!
Jag citerar min kära & kloka vän Daniel : I princip alla måste ju se att Sverige har en av den sämsta flyktingpolitiken i världen, om inte den sämsta. Invandring är NÖDVÄNDIGT för ett land, så snälla skilj på Invandring och flyktingpolitik. Skattepengarna ska FRÄMST gå till äldre, skola, och sjukvård. Därför betalar man skatt. Men i och med att flyktingprojektet kostar så mycket blir sjukvården sämre, skolorna får sämre resurser, och äldre får det svårare..
Min personliga åsikt är faktiskt att KD är ett mycket mer kränkande och stötande parti än SD, "ett mänskligare Sverige?" hur kan det blir mänskligt när de tar bort vissa utav homosexuellas rätter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0