ishallen

dagen gick fort, vi lekte hela dagen. vissa ettor var verkligen jätte trevliga och söta och vissa andra ville man bara springa ifrån, forreal! hatade ena. herregud. hoppas hon vantrivs och byter linje. usch! ifall hon inte gör det får jag glädja mig med att det bara är ett år kvar, varav vi slipper varandra i åtta veckor pga praktik.
efter skolan gick jag, Amanda och niklas till centrum för att fixa bankgrejer. och sen åkte jag till jobbet. nu sitter jag här och huttrar stjärten av mig och väntar på att min toast ska bli klar. Sen ska jag storstäda cafeterian och göra nytta så att tiden går fort.
Ikväll ska jag sova utan min man, vi får se hur det går..
imorgon ska jag och malin på öventyr så kommer bli en dålig uppdatering då, om det ens blir någon. hihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0