kuuuuuuuuuuul

men kul att det tydligen ska regna i helgen så folkrace är nog ett stort nono för mig! vad ska man göra istället? min man ska hjälpa sin far att flytta och jag vill inte vara ivägen så måste hitta på några andra planer, det verkar som om alla ska på folkrace så det va ju så jävla kul.
skulle iofs kunna kolla hockey på lördagskvällen, fast nej det går ju inte heller. för då ska jag ju äta hemma hos niklas pappa. sataaaan vad jag älskar oplanerade helger! jag hittar väl alltid på något. får kolla vad malin ska göra, i värsta fall får jag väl följa med henne till högsta. fast det känns inte så lockande.. men vi får se.
men på söndag ska jag och mitt hjärta iallafall gå på bio tror jag. kommer bli huuur mysigt som helst! jag håller dig närmast hjärtat älskling.
men nu är det nanna time för mig så jag orkar med min fulla dag imorgon. ni får nog en uppdatering då med ;) sov så gott mina underbara läsare! PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: emma

följ med oss ut ikväll snygging ! <3

2010-09-03 @ 12:54:50
URL: http://e.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0