tell the DJ

läsarantalet är gaalet låga idag! vad är det som hänt? skriver jag tråkiga saker? isf får ni slänga in en kommentar så jag kan ändra mig.
men iallafall, humöret är pyttelite bättre efter mitt tidigare "utbrott". Nu är iallafall psykologi analysen klar, måste vara det sämsta jag skrivit någonsin! men det är iallafall bättre att ha lämnat in den så man kan jobba upp betyget på rest dagarna istället för att vänta tills dess, jag tänker inte nöja mig med ett G. jag får göra sociologi uppgiften imorgon, mina ögon går kors och tvärs och imorgon är det skola och jobb som gäller igen.
btw så sitter jag och dregglar framför HM;s hemsida, jag vill bara klicka hem ALLT! hur underbart skulle inte det vara? ska nog ta och göra det som en liten "stackars-mig" present. och sen blir det sooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0