the collector

åh herre vilken dag jag har haft, jag verkligen uppskattar mina nära & kära i min omgivning!
När vi kom hem till jimmie så bjöds det på en mumsig Lasagne, om jag va hungrig!
Efter det gick vi upp till kvantum och köpte chips, cola och hyrde en film. The collector blev det. Jag har sett den innan och nu kommer jag ihåg varför jag sa att jag aldrig mer skulle se den! mitt i filmen så kom Adam och Cribba förbi också, men nu har cribba dragit och killarna spelar xbox. jag sitter och njuter av underbara youtube klipp. en sak som jag verkligen skulle vilja är att kunna sjunga riktigt bra!
nej nu ska jag nörda vidare tills dom har lust att vara sociala igen B-)

Kommentarer
Postat av: elina

vill se filmenxd

Ha en underbar dag!:D

Kram

2010-09-21 @ 20:34:56
URL: http://biauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0