torsk

Dagen har varit supermysig! Jag och Idah tog ett tåget till Märsta för att kolla på Arlanda - Nhc. Tyvärr blev det en förlust på 3-0. Inget utav lagen spelade väl bra direkt men Nynäs ledde första perioden och sen gick det väl utför.
Vi fick iallafall åka bil hem, Dennis va så snäll att vi fick åka med han, så nu va det ett tag sen jag kom hem men ska snart gå och lägga mig för att orka med min första praktikdag imorgon. funnyyyyy!
Så nu sitter jag och kollar på sveriges fetaste människa och svullar i mig chips.
Egentligen så är jag inte på humör för att skriva ett inlägg, men kände att jag ändå skulle. psykhuvud.
Min rygg gör ont och huvudet är kaos och här säger jag godnatt.

Kommentarer
Postat av: elina

Gå gärna med här då du kan tjäna ihop poäng vilket inte är så svårt som det låter som du kan växla in till presentkort:)

Kolla in denna sida för mer detaljer:

http://www.gratisklader.se/?r=195295

Ha en bra dag!:D

Kram

2010-09-27 @ 18:28:08
URL: http://biauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0