you think you're cooler than me

idag är jag trött, tröttare, tröttast.
jag vet inte riktigt varför, jag sov jätte bra (förutom mina skumma efterblivna drömmar) och gick inte upp förns halv elva typ.
men nu har jag hunnit städa igenom hela mitt rum, bäddat ut bäddsoffan och är i full gång med att byta sängkläder. så nu är allting nästan klart inför ikväll. eller nej, lite handling som måste göras också. jag funderar på ifall jag ska köra ner till nynäs, synd bara att det har slutat regna, i really do love driving car in the pouring rain.
men nu ska jag återgå till det jag höll på med! vi hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: "novala"

Hej :D

Jättefin blogg du har! Har du lust att titta på min och kanske säga lite vad du tycker om den?



Tack så jättemycket på förhand!

2010-09-18 @ 15:15:48
URL: http://novala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0