1 april

Hallo mina älskade. Gårdagen va helt sinnesjuk! Jag hade så jävla roligt, känns som om jag hade lite för kul idag.. Min älskling kom iallafall och hämtade mig vid halv tre inatt, han är så söt! Jag förstår faktiskt inte hur han stod ut.. Idag har vi bara tagit det lugnt, legat i sängen och kollat på film. Just nu är han med sin mamma och ska lämna ett busskort, hämta mina saker hos hans pappa och lite så à grejer, jag underhåller mig med robin och simpsons så länge :) nu ska jag vara social med robin igen :) och idag är det bara två veckor kvar tills min födelsedag, pontus har tydligen listat ut världens bästa present, hmm vad kan det vara...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0