birthday.

Halloj! Idag är det ju som sagt min födelsedag, jag är som ett litet barn när det gäller födelsedagar och tycker att hela dagen ska kretsa runt mig då :D Det har dagen faktiskt gjort. Vi har haft restdag och jag blev klar med typ tre uppgifter, känner mig helt sjukt nöjd! Så nu ska jag ta detta lov till o vila upp mig och sen köra gärnet så jag blir klar med alla uppgifter och går ut med toppbetyg! :)
Jag har också fått lite presenter, eller två hittills. Ett skattemärke för bilen med djurgårn märke på och grejer, fiiiiina grejer! Sen fick jag en annan sak av mamma & pappa som satt riktigt fint! Pengar sitter aldrig fel. :)
Nej nu måste jag äta nånting litet och sen åka och hämta Pontus, sen kommer folket hit och då ska jag firas, yeeeey!
miss you honey

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ny TÄVLING! vinn ett beauty kitt från Body shop!

räcker med att du lämnar en kommentar att du är med.



Lycka till!

Kram /natalies.se

2011-04-15 @ 18:53:16
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0